--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

نتایج رتبه‌بندی دانشگاه علوم‌پزشکی بر اساس وبومتری اعلام شد

واحد علم سنجی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت رتبه‌بندی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را بر اساس معیارهای وب سنجی اعلام کرد.

به گزارش سرویس صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، در این رتبه‌بندی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور بر اساس معیارهای وب سنجی و سایت‌های اینترنتی مربوط به این دانشگاه‌ها ارزیابی شدند.

در این رتبه‌بندی دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران رتبه اول، شیراز رتبه دوم و اصفهان رتبه سوم را کسب کردند.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در این رتبه‌بندی که 41 دانشگاه علوم پزشکی را شامل می‌شد به ترتیب دانشگاه‌های علوم پزشکی تبریز، ایران، شهیدبهشتی، زنجان، هرمزگان، همدان و گیلان رتبه‌های چهارم تا دهم را به خود اختصاص دادند.

بر اساس این ارزشیابی که میزان فعالیت سایت‌های اینترنتی دانشگاه‌های علوم پزشکی را مدنظر قرار داده است، 10 دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، اراک، قزوین، مشهد، شهید صدوقی یزد، کرمان، بیرجند، کاشان، لرستان و مازندران رده‌های 11 تا 20 را به خود اختصاص دادند.

از دیگر نتایج این رتبه‌بندی رده‌های 21 تا 30 است که شامل دانشگاه‌های علوم پزشکی رفسنجان، بقیة‌الله، ایلام، واحد پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، اردبیل، سبزوار، بوشهر، کردستان، ارومیه، شهرکرد می شود.

دانشگاه‌های علوم پزشکی یاسوج، سمنان، گناباد، جهرم، اهواز، گلستان، شاهرود، زابل، بابل، کرمانشاه و فسا در رده‌های پایانی جدول رتبه‌بندی دانشگاهها بر اساس وب سنجی قرار گرفته‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد