--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

مشاور رییس‌جمهور ترکیه از دانشگاه تبریز بازدید کرد

دکتر حسین توگجو Huseyn Tugcu عضو پارلمان و مشاور رییس جمهور ترکیه به منظور بررسی راه‌های همکاری علمی دانشگاه‌های ترکیه با دانشگاه تبریز از این دانشگاه بازدید کرد.

به گزارش سرویس صنفی آموزشی ایسنا - منطقه آذربایجان شرقی، دکتر سید محمد تقی علوی، رییس دانشگاه تبریز با اعلام این خبر افزود: این بازدید بیشتر به منظور مشاهده امکانات دانشگاه و مذاکره با هیات رییسه دانشگاه برای فراهم آوردن بسترهای لازم برای گسترش ارتباطات و راه‌های همکاری علمی دانشگاه تبریز با دانشگاه‌های ترکیه صورت گرفته است.

به گفته وی، در این بازدید مشاور رییس جمهور ترکیه ابراز امیدواری کرد که با این بازدید روند گسترش همکاری های علمی بین دانشگاه تبریز و دانشگاه های ترکیه شتاب بیشتری داشته باشد.

رییس دانشگاه تبریز یادآورشد: گسترش ارتباطات بین‌المللی برای توسعه علم و فناوری در دانشگاه‌ها یکی از ضرورت‌ها به حساب می آید و به همین دلیل دانشگاه تبریز به عنوان یکی از ده دانشگاه برتر و قطب علمی شمال‌غرب کشور و تنها دانشگاه ایرانی عضو اتحادیه دانشگاههای جهان(IAU) نیز به نوبه خود در این زمینه تلاش هایی را برای دستیابی به این فرصت ها شروع نموده است.

وی افزود: دانشگاه تبریز هم اکنون با دو دانشگاه آتاتورک و آنکارا ترکیه قرارداد همکاری علمی ، آموزشی و تحقیقاتی امضا کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد