--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

انتقاد نماینده ارومیه نسبت به استخدام نشدن معلمان حق التدریسی

نماینده ارومیه نسبت به عمل نشدن به مصوبه مجلس درخصوص استخدام معلمان حق التدریسی و وعده قبلی وزیرآموزش و پرورش در این خصوص انتقاد کرد. 

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، نادر قاضی پور، درجلسه علنی مجلس شورای اسلامی، (چهارشنبه) در تذکری مبنی بربند  ۱۱ ماده ۲۳ آیین نامه داخلی گفت: براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی آموزش و پرورش باید برای استخدام ۱۰  هزار نیروی حق التدریسی اقدام می‌کرد که متاسفانه تاکنون محقق نشده است وی افزود اخیرا وزیر آموزش و پرورش درمصاحبه‌ای اعلام کرده است که این نیروها استخدام نمی‌شوند . 

نماینده ارومیه با اشاره به برگزاری تجمعات پی درپی نیروهای حق التدریسی سراسر کشور که سال گذشته و جاری مقابل مجلس شورای اسلامی و در اعتراض به استخدام نشدن آنها پس از سال‌ها ارائه خدمت به ویژه در مناطق محروم، یادآور شد: این افراد با حقوق ماهیانه ۲۰۰ هزارتومان صدها کیلومتر دورتراز پایتخت خدمت می‌کنندو با همین حقوق ناچیز هم آنها را استخدام نمی کنند . 

وی با انتقاد از تغییر نظر حاجی بابایی، وزیر فعلی آموزش و پرورش نسبت به زمان نمایندگی وی در مجلس شورای اسلامی، اظهارداشت: نمی‌دانم چرا وزارت نظر حاجی بابایی را تغییر داده است . با این حال از وی می‌خواهم این تذکر را به خاطر خدا و معلمان زحمتکش حق التدریسی جدی بگیرد . 

محمد حسن ابوترابی فرد، نایب رییس مجلس که ریاست جلسه علنی را در ساعات پایانی به عهده داشت ، درپاسخ به این تذکر گفت: از وزیر آموزش و پرورش می‌خواهیم این تذکر را مورد توجه قرار دهند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد