--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

توصیه سازمان سنجش به داوطلبان کنکور

معاون سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان کنکور برای ثبت‌نام در کنکور 89 فقط به کافی‌نت‌های مجاز مراجعه کنند.

ابراهیم خدایی با بیان این‌که اولین قدم برای موفقیت در کنکور 89 ثبت‌نام دقیق و موفق است، افزود: برای ثبت‌نام دقیق و موفق داوطلبان باید مطالب دفترچه راهنما را به طور کامل و دقیق مطالعه و بعد برای ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

وی با تأکید بر این‌که داوطلبان باید سعی کنند ثبت‌نام خود را در همان روزهای اول انجام دهند، گفت: بهتر است داوطلبان کنکور در صورت ضرورت فقط به کافی‌نت‌های مجاز و معتبر مراجعه کنند و در صورت مراجعه به کافی‌نت، سعی کنند تمام مراحل ثبت‌نام در حضور خودشان انجام شود.

معاون سازمان سنجش با بیان این‌که داوطلبان نباید تهیه یک نسخه پرینت از اطلاعات ثبت‌نامی کنکور 89 را فراموش کنند، گفت: داوطلبان باید اطلاعات مندرج در کارت اعتباری ثبت‌نام شامل شماره پرونده، شماره کاربری و رمز ورود و همچنین کد رهگیری خود را برای انجام امور بعدی (مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت‌نامی، مشاهده کارنامه مرحله اول، انتخاب رشته، مشاهده کارنامه‌ نهایی، انتخاب محل رشته‌های نیمه‌متمرکز و...) آزمون به دقت نزد خود نگهداری نکنند.

وی اظهار داشت: داوطلبان برای مشاهده، کنترل یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود از 8 تا 12 دی‌ می‌توانند به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.

  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد