--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

برنامه‌ای برای تاخیر در بازگشایی مدارس و دانشگاهها نداریم

استاندار تهران گفت: هیچ گونه برنامه و رویکرد امنیتی برای تاخیر در روز شروع به کار مدارس و دانشگاهها در سطح استان تهران نداریم و هرگونه خبری در این خصوص را منتفی می‌دانیم.

به گزارش روز شنبه خبرنگار اجتماعی ایرنا، مرتضی تمدن در حاشیه دوازدهمین یادواره شهید رجایی در جمع خبرنگاران افزود: برخلاف شایعه مطرح هیچ تاخیری در روند بازگشایی مدارس و دانشگاهها نداشته و همه مدارس و دانشگاههای استان براساس برنامه و اساسنامه دو وزارتخانه آموزش و پرورش و علوم و تحقیقات فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

وی تصریح کرد: اصولا در فضای فکری و زندگی نظام آموزشی و دانشگاهی نیازمند آن نیستیم تا تاخیری در روند بازگشایی مدارس و دانشگاهها داشته باشیم.

تمدن در خصوص احتمال تاخیر در بازگشایی مدارس به خاطر شیوع آنفولانزای نوع ‪ A‬اظهار داشت: عاملی که بخواهد منجر به تاخیر در بازگشایی مراکز آموزشی باشد اعلام نشده و در استان کارگروهی به ریاست معاونت سیاسی امنیتی استانداری برای راهبردی بحث این بیماری تشکیل شده است.

استاندار تهران تاکید کرد: با هماهنگی دانشگاهها و بخش‌های مختلف پیش بینی‌های لازم برای مقابله با این بیماری صورت گرفته تا یک فرآیند مصوب سازی وروان‌سازی و جلوگیری از شیوع این نوع بیماری انجام شود.

وی یادآور شد: تمهیدات بهداشتی و اقدامات انجام شده در این استان می‌طلبد هیچ تاخیری در روند کار مراکز آموزش عالی و مدارس بوجود نیاید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد