--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

ارائه اطلاعات ثبت نامی داوطلبان کنکور از 29 تا 31 فروردین

امکان تغییر علاقمندی و سهمیه در اطلاعات ثبت نامی کنکور 88 وجود ندارد
25/01/88 تاریخ درج خبر

معاون سازمان سنجش آموزش کشور گفت: امکان تغییر علاقمندیها، سهمیه و معلولیت در اطلاعات ثبت نامی کنکور 88 توسط داوطلبان وجود ندارد.

 

حسین توکلی افزود: داوطلبان کنکور 88 باید پس از مشاهده اطلاعات ثبت نامی که از شنبه 29 فروردین به مدت 3 روز بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد در صورتیکه پس از مشاهده و کنترل نیاز به اصلاح مواردی از تقاضانامه وجود داشت، بر اساس دستور العملی که بر روی سایت قرار داده شده بر حسب مورد اقدام کنند.

امکان تغییر علاقه مندیها توسط داوطلبان وجود ندارد

وی درباره مواردی که داوطلبان نمی توانند تغییر دهند گفت: علاقه مندیها مانند گروههای زبان، هنر، دانشگاه پیام نور، مراکز تربیت معلم، سهمیه، معلولیت نمی تواند توسط داوطلب تغییر کند اما مواردی مانند گروه آزمایشی، محل اقامت، محل امتحان می تواند تغییر داده شود.

معاون سازمان سنجش آموزش کشور گفت: امکان ورود به لینک مربوط به مشاهده اطلاعات و نمرات با در اختیار داشتن کارت اعتباری ثبت نام شامل شماره پرونده، شماره کارت،کاربر و رمز عبور و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده و یا کد رهگیری میسر خواهد بود.

وی گفت: پس از ورود به وسیله هر یک از این روشها اطلاعات ثبت نامی نمایش داده می شود و امکان مشاهده و ویرایش اطلاعات وجود دارد.

امکان مشاهده نمرات تاثیرگذار در کنکور

توکلی اضافه کرد: با توجه به اینکه در آزمون 88 نمرات دروس امتحانات سال سوم دبیرستان نظام جدید برای دیپلمه های نظام جدید یکی از سالهای 84، 85، 86 و یا 87 در یکی از رشته های ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی و یا علوم معارف اسلامی به میزان 15 درصد در نمره آزمون تأثیر خواهد داشت لذا علاوه بر اطلاعات ثبت نامی، اطلاعات دریافتی از آموزش و پرورش نیز در خصوص نمرات بر روی سایت سازمان قرار داده می شود.

نحوه اصلاح نمرات اعلام شده از سوی آموزش و پرورش

وی اظهار داشت: منظور از نمرات کتبی نهایی سال سوم دبیرستان نمرات درج شده در ستون امتحانات کارنامه سال سوم دبیرستان تحت عنوان نمرات کتبی سال سوم است و داوطلبان نظام جدید سالهای 84، 85، 86 و 87 یکی از رشته های ریاضی، تجربی، انسانی و معارف اسلامی می توانند پس از مشاهده نمرات دروس امتحانات نهایی سال سوم دبیرستان خود که بر روی سایت قرار داده می شود و تطبیق آن با کارنامه در صورت مغایرت با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر و 2 نسخه از فتوکپی فارغ التحصیلی (کارنامه) با درج شماره پرونده ثبت نام در آزمون سراسری 88 که در تقاضانامه ثبت نامی وجود دارد به منطقه آموزش و پرورش محل فارغ التحصیلی خود مراجعه کنند.

مراجعه به آموزش و پرورش برای اصلاح نمرات از 5 تا 15 اردیبهشت

معاون سازمان سنجش درباره زمان مراجعه داوطلبان به مناطق آموزش و پرورش گفت: داوطلبان می توانند برای اصلاح نمرات، از روز شنبه 5 اردیبهشت تا سه شنبه 15 اردیبهشت ضمن تحویل یک نسخه از کپی کارنامه به مسئول مربوط در آموزش و پرورش به منظور بررسی، نسخه دیگر را به عنوان رسید، ممهور به مهر آموزش و پرورش منطقه ذیربط کرده و برای پیگیری نزد خود نگه دارند.

وی اضافه کرد: داوطلبانی که کارنامه فارغ التحصیلی ندارند می توانند با مراجعه به مرکز پیش دانشگاهی خود کپی نمرات دانش آموزی را دریافت کنند در غیر این صورت برای اخذ کارنامه به آموزش و پرورش مربوط مراجعه کنند.

ارائه اطلاعات ثبت نامی داوطلبان کنکور از 29 تا 31 فروردین

توکلی افزود: اطلاعات تقاضانامه ثبت نامی کلیه داوطلبان آزمون سراسری 88 از روز شنبه 29 تا دوشنبه 31 فروردین ماه به مدت 3 روز بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه این اطلاعات به منظور اطمینان از اطلاعات وارد شده منتشر می شود، اظهار داشت: کلیه داوطلبان باید در این مهلت و بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش که درسایت سازمان و هفته نامه پیک سنجش  منتشر شده است به سایت سازمان مراجعه و با استفاده از کارت، اطلاعات را مشاهده و کنترل کنند.

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 20:43 http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد