--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

تاریخ و نحوه مشاهده و اصلاح اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبان

تاریخ و نحوه مشاهده و اصلاح اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبان آزمون سراسری سال 1388 اعلام شد
 


بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبانی که در موعد مقرر نسبت به ثبت‌نام در آزمون سراسری سال 1388 اقدام نموده و اطلاعات خواسته شده را از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور وارد نموده‌اند می‌رساند که اطلاعات ثبت‌نامی کلیه داوطلبان ثبت‌نام کننده در آزمون سراسری سال 1388 درهفته آخر فروردین ماه به مدت 3 روز بر روی سایت اینترنتی  سازمان به نشانی www.sanjesh.org برای مشاهده داوطلبان و به منظور اطمینان از صحت اطلاعات وارد شده قرار داده خواهد شد.
کلیه داوطلبان آزمون سراسری سال 1388 لازم است در روزهای فوق‌الذکر به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و با استفاده از اطلاعات شخصی و محرمانة مندرج بر روی کارت اعتباری ثبت‌نام خود، اطلاعات ثبت‌نامی خود را مشاهده و در صورتیکه نیاز به اصلاح مورد یا مواردی باشد بر اساس دستورالعملهای مندرج در سایت اقدام نمایند.
لازم به ذکر است با توجه به اینکه در آزمون سراسری سال 1388 نمرات دروس امتحانات نهائی سال سوم دبیرستان نظام جدید دیپلمه سالهای 84، 85 ، 86 و87 ، 15% در نتیجه آزمون سراسری آنان اعمال خواهد شد. لذا علاوه بر اطلاعات ثبت نامی ، اطلاعات دریافتی از وزارت آموزش وپرورش درخصوص نمرات امتحانات نهایی سال سوم اینگونه داوطلبان نیز بر روی سایت قرار داده می‌شود. 

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 21:28 http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد