--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

تمدید ثبت‌نام کنکور دانشگاه آزاد

معاون مرکز آزمون دانشگاه آزاد، گفت: ثبت‌نام کنکور سراسری دانشگاه آزاد تا روز پنجشنبه 15 اسفند ماه تمدید شد

مهندس محمدرضا مهرادفر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: داوطلبان باید برای ثبت‌نام به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد به نشانی www.azmoon.org مراجعه کنند.

وی با اشاره به زمان برگزاری کنکور دانشگاه آزاد، گفت: آزمون سراسری این دانشگاه در رشته‌های غیرپزشکی طی روزهای 11و 12 تیرماه 88 و آزمون رشته‌های گروه علوم پزشکی 26 تیر ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: داوطلبان باید برای ثبت نام به دفاتر پستی سراسر کشور مراجعه و کارت اعتباری ثبت‌نام را دریافت کنند.

به گفته وی، همانند سال گذشته برخی از رشته شهرها که دارای تعداد داوطلب قابل توجه بوده و ظرفیت آنها در انتخاب اول تکمیل می‌شود، به صورت ستاره دار در دفترچه راهنما درج شده است و لازم است داوطلبان این رشته شهرها را در انتخاب اول خود انتخاب کنند.

مهراد فر در خاتمه با بیان اینکه در آزمون سراسری سال 88 هر داوطلب می‌تواند در هنگام ثبت‌نام و بدون توجه به انتخاب رشته محل‌های خود، یکی از 209 حوزه امتحانی در آزمون غیر پزشکی و 65 حوزه امتحانی در آزمون پزشکی را برای دریافت کارت و برگزاری آزمون انتخاب کند، گفت: در آزمون سراسری سال 88 دانشگاه آزاد اسلامی، سوابق تحصیلی داوطلبان در آزمون اعمال می‌شود. بر این اساس سوابق تحصیلی دیپلمه‌های نظام جدید آموزش متوسط سالهای84 تا 87 که امتحانات آنها به صورت سراسری برگزار شده است، ‌به میزان 15 درصد در گزینش نهایی اعمال می‌شود. بنابراین نمره کل نهایی این دسته از داوطلبان بر اساس 85 درصد نمره آزمون و 15 درصد سوابق تحصیلی محاسبه می‌شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد