--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

--- خبری آموزشی 87 ---

اخبار و مقالات علمی آموزشی

نام نویسی آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی 15 تا 30 بهمن

به گزارش خبرنگار شبکه خبر، محمدرضا مهرادفر معاون اجرایی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نام نویسی آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی به صورت اینترنتی تا 15 ام بهمن از طریق پایگاه این مرکز به نشانی  www.azmoon.org  ادامه دارد.

مهرادفر افزود: متقاضیان استفاده از سهمیه های رزمندگان، بسیجیان فعال و جهادگران رزمنده باید پیش از نام نویسی به مراجعه به پایگاه های مقاومت بسیج یا مراکز سپاه کد رهگیری 12 رقمی دریافت و آن را در محل پیش بینی شده فرم نام نویسی وارد کنند.

وی گفت: دانش آموختگان ممتاز که جزو 10 درصد فارغ التحصیلان برتر واحدهای دانشگاهی در رشته مورد نظر به شمار می آیند شامل کسانی که در مقطع کارشناسی پیوسته حداکثر 8 نیمسال تحصیلی و در مقطع کارشناسی ناپیوسته در حداکثر 4 نیمسال تحصیلی فارغ التحصیل و معدل بالای 8 داشته باشند این عزیزان نیز می توانند از تسهیلات ممتاز آن استفاده کنند.

معاون اجرایی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی افزود: نکته ای که دانش آموختگان ممتاز باید به آن توجه کنند این است که حداکثر 10 درصد ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد به داوطلبان ممتاز اختصاص داده می شود بنابراین این عزیزان در آزمون کارشناسی ارشد نام نویسی کنند.

مهرادفر با بیان اینکه ظرفیت پذیرش آزمون کارشناسی ارشد 10 درصد افزایش یافته گفت: آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی در 249 کد رشته در دو نوبت صبح و عصر روزهای 17 تا 19 اردیبهشت برگزار می شود.

وی درباره نام نویسی آزمون سراسری سال 88 دانشگاه آزاد افزود: نام نویسی آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی نیز 15 تا 30 بهمن به صورت اینترنتی انجام و آزمون رشته های غیرپزشکی 11 و 12 تیر 88 و رشته های پزشکی 26 تیر برگزار می شود.

معاون اجرایی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هزینه نام نویسی در آزمون کارشناسی ارشد 28 هزار تومان و در آزمون سراسری 10 هزار تومان است.
نظرات 1 + ارسال نظر
شیما پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1387 ساعت 21:44 http://www.glseek.com/meta_search_box.html

سلام دوست عزیز . از وبلاگ خیلی خیلی خوبتون تشکر می کنم.از وبلاگتون خیلی خوشم اومد. من هم برای اینکه سهم کوچکی در قدرتمند کردن و زیباتر شدن وبلاگ شما داشته باشم به شما توصیه می کنم سرچ باکس این موتور جستجوگر قدرتمند را که قادر به جستجو به همه زبانها است به سایت خود اضافه کنید.نمونه و کد این سرچ باکس را می توانید در سایت اصلی موتور جستجوگر ببینید.و می توانید کد آنرا در قسمت "ویرایش قالب" وبلاگ خود قرار دهید.

http://www.glseek.com/meta_search_box.html

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد